BURA OKO BURKINIJA - BRUKA EVROPE
BURA
OKO BURKINIJA SRAMOTA JE EVROPSKE CIVIZIZACIJE
Ovo što se događa u Francuskoj oko
burkinija, sramno je za svu Evropu. Umni ljudi kao da više nisu umni. Presuda
francuskog suda o ukidanju zabrane kupanja u burkiniju podsjetila me na odluke
Ustavnog suda BiH u kome strane sudije (kojima je istekao mandat) uz 2 Bošnjaka
već godinama Srbima u BiH “kroje kapu” koja će malo po malo postati fes.
(Kapa u sultanskoj Turskoj koju je za nošenje zabranio Kemal Ataturk).
Treba li da Francuzima bivše balkansko
čobanče kaže da im je presuda o ukidanju zabrane burkinija – stupidna.
Razmislite, ako se dozvoljava kupanje osobama u burkiniju sa kupačima koji se
ponašaju na uobičajen, za te prilike, evropski način, zašto se na istom dijelu
plaže ne bi mogli da kupaju i skroz goli kupači, pa ako im to policija ospori
da upitaju: šta je normalnije, kupati se skroz go ili skroz obučen? Ako je
uobičajeno da se prostor na evropskim plažama odvaja na onaj na kome su nudisti, kako to da kulturni
Francuzi nisu došli na ideju da donesu odluku: kupanje u burkiniju, može, ali
na izdvojenom dijelu plaže za kupačice u burkiniju.
Gospodo francuske sudije, vaš Kami je
rekao: “Lako je biti logičan, ali je teško biti logičan do kraja”. Ako se na
plažama, na kojima je po evropskoj tradiciji uobičajeno da kupači muškarci na
sebi imaju kupaće gaće a žene kostime, dozvoljava da muslimanke mogu biti u
burkiniju, zašto na toj istoj plaži ne bi imale pravo osobe oba pola da se
kupaju gole?
Pred gore zamišljenim pitanjem policiji
od golih kupača – šta je normalnije, kupati se skroz go ili skroz obučen? – pada
logika kojom ste se rukovodili kada ste ukinuli presudu suda u Nici i nekih
drugih gradova.
Citiram (s interneta): «Sud u Nici rekao je da je
zabrana nošenja burkinija neophodna i
odgovarajuća kako bi se očuvali javni red
i mir.
Sud u Nici zabranu je pravdao
i sljedećim argumentima.„... neophodna i odgovarajuća.“
„...burkini uvredljiv za religijska i uvjerenja drugih korisnika plaže.“
„... smatra se prkosom ili provokacijom koja doprinosi pogoršanju napetosti u zajednici.“
Vjerski uvredljiv
Sud je rekao kako je burkini uvredljiv za religijska i uvjerenja drugih korisnika plaže, te da se smatra prkosom, ili provokacijom koja doprinosi pogoršanju napetosti u zajednici.»
Sud nije naveo najbitniji
razlog za zabranu burkinija, a on je njegova nehigijenost i tako zdravstvenu rizičnost po druge kupače.
Našaliću se. Možda su francuski ginekolozi
shvatili da kupanje muslimanki u burkiniju će dovesti do čestih upala jajnika,
što za posljedicu može imati da funkcija jajnika prestane, a tako bi se
smanjivala muslimanska populacija, i to došapnuli sudijama.
Predlažem francuskoj Vladi
da sve sudije koje su glasale za ukidanje zabrane za burkini,
opamećivanja
radi, pošalje na sedmodnevni boravak u Saudijsku Arabiju. Muškarce da budu u
kratkim pantalonama, a ženske u nini sknjama i da od njih zahtijeva da se ogluše
o zahtjev osoblja u avionu, pred slijetanje, da tako obučeni ne mogu kročiti na
tlo zemlje u koju dolaze, pa će oni vidjeti kako će se provesti i neka tamo
postave pitanje povrede ljudskih prava prema povelji UN.
Evropo opameti se i upitaj
se: s kakvim pravom muslimani u tebi, koji nisu turisti već tvoji stanovnici,
mogu imati pravo na ispoljavanje svoje vjerske osobenosti gdje god im se ćefne
i na javnim mjestima, a Evropljanin u nekim
njihovim zemljama nema pravo na ponašanje u skladu sa svojim
civilizacijskim običajima ni kao turista?
Gospodo Evropljani,
pročitajte Dvadeset četvrtu suru Kur’ana
i u njoj ćete naći da se muslimanskim ženama propisuje kako svojim muževima
trebaju biti pokorne i kako da se oblače, po kojoj naredbi je kreirana burka i
nikab (burka s prorezom za oči), a odnedavno i burkini. Pravila o ponašanju žene
u porodici i o njenom oblačenju napisana su onda kad je muslimanka uglavnom
živjela u kući, po onom da je njeno da suče pitu i gladi k... . Iz kuće je mogla izaći u avliju i samo
do kuće svoje rodbine. A sad, kad i muslimanke u Evropi žive drugačijim načinom
života od onog od prije četrnest vjekova, njima se vjerskim pravilima nalaže
način odjevanja koji ih čini za Evropljane plašilima, sličnim onima koja
seljaci postavljaju u njivama da tako plaše ptice da im ne kljukaju zrnevlje
poljoprivrednih usjeva.
Niko se ne može pozivati na univerzalna
ljudska prava i tako nametati neki svoj način ponašanja koji nije uobičajen u
sredini u koju je došao da živi. Ako se to dozvoli, imaćemo anarhično stanje u
kome se ignorišu obaveze civilizovanog ponašanja, za što je nošenje u Evropi burki,
nikaba i sad kupanja u burkiniju, očit primjer.
Samuel Hantington je došao
na ideju da napiše knjigu Sukob
civilizacija tokom ratnog sukoba u BiH, u kome su se na strani Muslimana
borili dobrovoljci iz arapskih zemalja, mudžahedini,
sveti ratnici za širenja islama diljem svijeta, pa i u Evropi. Tada su i bh. Muslimani
svoje poginule borce proglašavali šehitima. (Šehit je onaj koji je u ratu za
širenje islama poginuo i, prema Kur’anu,
njegova duša, za nagradu, stigla je u dženet).
Hantington je pisao da će: “Nestabilna
razgraničenja među civilizacijama postati
bojna polja budućnosti”.
Njegovu viziju su neki osporavali, a on nije rekao ništa što je poznavaocima Kur’ana nepoznato, a samo za četvrt
vijeka i sljepcima postalo vidljivo.
Naime, u Kur’anu, u riječi o Isusu piše: “On je bio samo rob kôga smo Mi
poslanstvom nagradili i primjerom za pouku sinovima Israilovim učinili”. U
nastavku slijedi i ovo: “Kur’an je predznak za Smak svijeta,
zato nikako ne sumnjajte u nj i slijedite uputstvo Moje, to je pravi put”
(sura XLIII, ajet 61).
Ko pažljivije osmotri
istoriju svijeta od inaugurisanja islama pa do sada, taj će uvidjeti da je Kur’an bio i ostao predznak za smak
svijeta.
Najveći broj i vrlo
obrazovanih Evropljana nema pojma šta piše u Kur’anu, “svetoj” knjizi islama, koja se Šopenhaueru zgadila, a on
je za Upanišade rekao da su mu
najveća utjeha u životu. Uzgred rečeno, Upanišade
govore o prosvjetljenju, najvećem
mogućem čovjekovom duhovnom postignuću, za koje su Isus i Buda najpoznatiji primjeri.
A u Kur’anu o tom postignuću ima samo
jedan ajet (35-ti, sure Dvadeset četvrte, obima svega nekoliko redova), kome
sam napisao pohvalu, koliko znam, veću nego ijedan islamski teolog, a ja nisam
ni hrišćanski teolog, već samo čovjek koji je svoj život posvetio proučavanju
svjetske duhovne baštine i samospaoznaji do prosvjetljenja.
Evo tog
ajeta: “Allah
je izvor svjetlosti nebesa i Zemlje! Primjer svjetlosti Njegove je udubina u
zidu u kojoj je svjetiljka, svjetiljka je u kandilju, a kandilj je kao zvijezda
blistava koja se užiže blagoslovljenim drvetom maslinovim, i istočnim i
zapadnim, čije ulje gotovo da sija kada ga vatra ne dotakne; sama svjetlost nad
svjetlošću! Allah vodi ka svjetlosti Svojoj onoga koga On hoće. Allah navodi
primjere ljudima”. (XXIV/35)
Kada god Prosvjetljenik
želi nešto reći o spoznaji najdublje Tajne
on mora da se posluži metaforama i parabolama, jer riječi u svim jezicima su
predviđene da se njima saopšti ono što je razumljivo čovjeku usredištenom u
egu, a prosvjetljenje je stanje duha riječima nesaopštivo i ljudima
dok su usredišteni u egu nepojmljivo.
Navedeni ajet je nemoguće samo umom shvatiti, ali njegovu
poruku je moguće iskustvom spoznati. Umom treba obratiti pažnju da se kandilj užiže blagoslovljenim drvetom maslinovim,
i istočnim i zapadnim, čime je Muhamed poučio vjernike da se pripaze od
fanatizma, upozoravajući da se kandilj
može upaliti blagoslovljenim drvetom
maslinovim, i istočnim i zapadnim. To znači i vjerovanjem u Allaha, što
nazivamo religijama molitve, i meditacijom, što je samospoznaja našeg glavnog
Centra u kolektivno nesvjesnom. Kasnije ću navesti Jungove i Ramančardanove
spoznaje.
Paradoksalno, pomenuti ajet
se nalazi u suri u kojoj se muslimanskim ženama propisuje kako svojim muževima
trebaju biti pokorne, kako da se ponašaju i oblače.
Kur’an
se Šopenhaueru zgadio zato
što je to vjerska knjiga u kojoj nema duhovne pouke, u smislu kako da čovjek
samospozna sebe samog i svoju povezanost s Bogom, a navedeni ajet je samo konstatacija,
već mu se prijeti džehennemom (paklom), kao Allahovom kaznom, ako se on ne
pridržava strogo vjerskih propisa,. A: “Najugledniji kod Allaha je onaj koji
Ga se najviše boji”. (XLVIII/13) Imajte u vidu da je
Šopenhauer prvi zapadno od Indije spoznao da u našoj psihi postoji njen
nesvjesni dio, koji će dubinska psihologija vijek kasnije naučno otkriti i
proučavati. U tom dijelu Jung je otkrio arhetipove,
duhovne korelate instinkata, a među njima i arhetip Boga.
U indijskoj duhovnoj tradiciji
postoji legenda koju je naša savremena nauka potvrdila. Prema njoj, svijet je stvarao
Bog a pomagao mu je Satana (Đavo). Kad je Bog stvorio čovjeka, s obzirom koja
obdarenja mu je dao, zabrinu se gdje da se od čovjeka sakrije da ga čovjek ne
bi tražio i svojim molbama mu dosađivao. Premišlja se da li da se sakrije na
nebo ili u more, a Satana mu veli: “Ljudi će te kad-tad naći i na nebu i u moru,
a ako hoćeš da čovjeku bude najteže naći te, sakrij se u njega” i Bog ga
posluša.
Isus je mudrost ove legende učenicima,
kad su ga oni upitali gdje je carstvo Božije, to jest Bog, objasnio ovako: „Ako
vam oni koji vas vode kažu: ‘Pogledajte, Carstvo Božije je na nebu’, tada
će ptice nebeske da vas prestignu. Ako vam kažu da je u moru, onda će vas
prestići ribe. A Carstvo Božije je u vama i oko vas! Ako ćete spoznati sebe, bićete
spoznati i tada ćete znati da ste sinovi živoga oca. Ali ako ne poznajete
sebe, tada ste u grehu, tada ste grešnici“. (Toma/XIII) Dakle, Isus je
samospoznaju smatrao čovjekovim osnovnim duhovnim ciljem, a njeno ne dostizanje
najvećim grijehom.
Jung je pisao: "Ukoliko
govorimo o 'Bogu' kao 'arhetipu', ništa ne kazujemo o Njegovoj pravoj prirodi
već jedino obznanjujemo da 'Bog' već zauzima mesto u onom delu naše psihe
koji postoji pre svesti i da Njega stoga ne možemo da smatramo izmišljotinom
svijesti. Niti ga time udaljujemo ili odbacujemo, već ga približavamo
mogućnosti da bude doživljen. Ova poslednja okolnost besumnje nije nebitna,
jer bi se za ono što se ne može iskusiti lako moglo da pretpostavi kao da ne
postoji. Ova pretpostavka je toliko primamljiva, da u mom pokušaju da
uspostavim teoriju o primitivnoj nesvesnoj psihi (kolektivno nesvjesno,
prim.: D.), takozvani vernici ne vide ništa osim ateizma. Ili, ako ne ateizma
onda gnosticizma – sve drugo osim, sačuvaj Bože, psihičke realnosti kao što je
kolektivno nesvesno. ... Iz ovog složenog korena proističe ego. Tokom života
ego crpe snagu iz ovog korena. Kada osnova ne funkcioniše kako bi trebalo sledi
zastoj na nivou funkcije ego-a. Pravilno prirodno funkcionisanje ove osnove od
ključne je važnosti. ... Dugoročno posmatrano, nikakva svest neće nikada moći
da zameni životni nagon koji izvire iz nesvesnog. Taj nagon dobijamo iznutra i
ako ga označimo kao ličnog dajmona, onda u krajnjem slučaju pogodno izražavamo
psihološku situaciju. I, ukoliko, primenom koncepta arhetipa nastojimo da
nešto bliže odredimo tačku u kojoj padamo pod uticaj ovog dajmona, mi time
ništa ne potiremo, već se jedino približavamo samom izvoru života”.
Istovjetno je poimanje
Boga kao arhetipa u nesvjesnom dijelu naše psihe i Isusovo, Jungovo,
Njegoševo
i drugih prosvjetljenika. A kako i zašto se dogodilo da neprosvjetljeni Isusovi
sljedbenici Isusa proglase za jedinorođenog sina Božijeg, objasnio je Jung. Za
uvod reći ću da smo mi nepismeni kada je riječ o putevima do izbavljenja ili spasenja od patnje i grijeha, odnosno
neucjelovljenja. Ilustracije radi evo kratkog isječka, opisanog Jungovim riječima, iz
postupka koji vodi samospoznaji i onom što se u hrišćanstvu zove spasenjem: „Mržnja i ljubav; strah i bogopoštovanje,
stupaju na scenu međusobnog sukobljavanja i podižu ga na nivo
drame. Ono što je bilo jedino 'izloženo' našim čulima i umu postaje i 'odigrano'. Sve ljudske odlike stavljene su na
probu i čovek stupa u boj celim svojim bićem. Tek tada
on može da postane celovit i tek tada može da se 'rodi
Bog', to jest, da stupi u ljudsku stvarnost i spoji s čovekom preko 'čovečijeg' obličja. Putem ovog čina ucelovljenja čoveka – to jest,
njegov ego – unutra zamenjuje 'Bog', dok sa spoljašnje strane
Bog postaje čovek, u skladu s Isusovim rečima: 'Ko vidi
mene, vidje oca'”. Ovo je Jungovim riječima opis
ulaska u cilj procesa koji je on nazvao individuacija u kom se događanja prosvetljenje.
Na Kalifornijskom
univerzitetu 1997. godine otkrivena je somatska osnova arhetipa Boga. Njegova namjena je da u
čovjekovom biću održava ravnotežu svojom centripetalnom energijom, naspram centrifugalne
energije ega. Postojanje energetskog polariteta u nama bilo je poznato
u svim drevnim civilizacijama. One su imale svoja zlatna doba onda kada je
centripetalna energija arhetipa Boga (Sopstva) uspješno obuzdavala centrifugalne
težnje ega, a urušavale se kada se ravnoteža gubila, zbog prevage energije ega.
U našoj civilizaciji centripetalno središte u čovjeku je oslabilo i ako se
duhovno i moralno ne preporodimo, uslijediće nam katastrofalan kraj.
Doktor Ramačandran je
svoje otkriće somatske osnove arhetipa Boga ovako opisao. Dok je na glavi
ispitanika bio elektronski uređaj, koji na ekran dostavlja sliku mozga i
promjene u njemu, zavisno od toga o čemu ispitanik misli, kad god bi se njega
navelo da govori o Bogu na ekranu se pojavljivalo na sljepoočnim režnjevima
svjetlucanje, kojeg ranije nije bilo. Eksperiment je izveden na više od devesto
ispitanika i kod svakog od njih se na sljepoočnim režnjevima pojavljivalo
svjetlucanje kada bi oni govorili o Bogu ili na njega mislili.
U Kur’anu o duhovnoj pouci eksplicitno našao sam navedeni ajet. Ostali
dio njegovog sadržaja su uputstva kako da se širi islam kao (tada) nova vjera,
kako po njemu organizovati teokratsku državu u kojoj će vjerska pravila biti i
državna (šerijat).
Vrlo vispren osvrt na Kur’an i nužnost da on bude revidiran i
redigovan, objavio sam u knjizi Spoznaja najdublje tajne i prevazilaženje
duhovne patnje. Navodim kratak izvod iz te knjige:
«S obzirom na žalosno
nizak nivo samospoznaje u hrišćanstvu, može se reći da su uz vjernike i
sveštenici na nivou duhovne bijede, a teško bi bilo opovrći da i papa s kardinalima
i patrijarsi s vladikama ne dijele stanje duha baze iz koje su potekli. To
im je Božja kazna zbog zatiranja gnostika (u III vijeku), koji su jedini među
ranohrišćanskim pravcima bili pravilno shvatili Isusov nauk. Tzv. pravovjerni
hrišćani, crkva kao institucija vlasti, Kler, je u odnosu na Isusov nauk
isto ono što su diktatori: Staljin, Mao-ce, Tito, i ini, bili za Marksov. Institucije hrišćanstva su
strašni diktatori nad ljudskim duhom. Kako s pravom veli Hamvaš: "Kler je
postao savršeniji u kvarenju bivstva nego što su to bili fariseji. I kada je
kasnije prosvetiteljstvo uspelo da načne moć klera, rodio se politički i
naučni klerikalizam, čija je tehnika kvarenja bivstva postala potencijalno
savršenija od one kakva je bila kod klera".
Judaizam i islam u smislu samospoznaje
stoje niže od hrišćanstva, jer te religije ni izvorno ne poznaju upućivanje
čovjeka na spoznaju Boga u sebi, a što je osnovno u Isusovom nauku. Judaizam i
islam, zbog specifičnih okolnosti u kojima su te religije nastajale, upućivanjem
na vjerovanje u Boga ujedno su time vjernike disciplinovale i civilizovale.
(Istinske religije su one u kojima nema ni pomena o socijalnim pravilima). U Starom
Zavjetu i u Kur'anu Bog/Allah je na nebu i on odozgo izdaje naredbe
čovjeku. U tim religijama je bitno obilježje strah od Boga. One su namijenjene
čovjeku koji je na nižem nivou duhovnog razvoja od onog koji je Isus bio spoznao
i poučavao druge da ga i oni dostignu. Tragično je bilo po Isusov nauk i našu
civilizaciju to što pravovjerni hrišćani nisu valjano shvatili Isusovu poruku.
Gnostičko poimanje Isusovog
učenja jedino je značilo korak naprijed u odnosu na sve ono što je u
religijskom smislu bilo do tada poznato na području Bliskog Istoka i
Sredozemlja. Isusov nauk je bio zaista čudesna novost, novi kvalitet
religioznosti, za prostor zapadno od Indije, ali pravovjerno hrišćanstvo
je dokaz da čovjek tog podneblja još nije bio dorastao takvom nauku.
Muhamed je – umjesto da dâ
takvu religiju koja bi bila takođe religija spoznaje Boga (u čovjeku), a to je
bilo logično, s obzirom na ono što je objelodanio Isus, čiji nauk se već
tada degenerisavao – islamom dao retardirani tip religije molitve s
dominantnim strahom od Boga. Kao da je zaključio kako je Isusov nauk suviše
zahtjevan, što je tačno, a da ljubav prema Bogu ne može biti efikasna u
vladanju ljudima kao strah od Boga, a i to je tačno. Tako umjesto teško
dostižne spoznaje Boga u sebi – što je jedini način iskustva Božanskog – islam
je čovjeku dao pravila ponašanja i, zavisno od toga koliko ih poštuje,
slijedi mu posthumno nagrada, džennet, ili kazna, džehennem. Islamom svijet
nije dobio religiju novog kvaliteta, kao što se, npr., dogodilo ranije u
Indiji sa pojavom budizma. Nastala je samo još jedna varijanta u okviru
postojećih, duhovno nedjelotvornih religija molitve, ali prostom puku
prihvatljivija od religije koja upućuje na spoznaju Boga.
U Kur'anu na čovjeka se gleda kao na biće kome je potrebno vođstvo,
a da bi ga se utjeralo u određeni red, okvir ponašanja, uz upućivanje na
religioznost, pribjeglo se prijetnji kaznom od Allaha. U Medini i Meki u VII
vijeku, vjerovatno je bilo potrebno tako predstaviti religioznost,
ali je tužno da su socijalna pravila ponašanja poturena pod
"objavu", kao takva, ostala do sada. Najveći broj ljudi još nije u
stanju biti sâm sebi učitelj i vodič na putu oduhovljenja i mnoštvu je
potrebno vođstvo, baš slično kao stoci čoban. Judaizam, hrišćanstvo i islam
su tzv. pastirske religije, religije stada i čobana, i, tugo golema, njihovog
međusobnog oblagivanja. Isusov nauk, Budin, Jungov, …, i sada moj namijenjeni
su rijetkim pojedincima, onima duhovno izraslijim. Kao i moji
prethodnici, ali savremeno, ukazujem na put koji vodi do Božanskog u
nama, a na njemu vi ste uz knjige sami sebi vodič, dok pomenute religije
molitve upućuju na ispravno postupanje i oponašanje – onako kako se
nikada ne spoznaje arhetip Boga u sebi, zato su njihovi sljedbenici u
suštini jadni, nesrećni i fanatizovani, te im je potrebna laž, iluzija da
će na "onom svijetu" doživiti raj – u žutom! Rajsko stanje duha
moguće je iskusiti samo u ovozemaljskom postojanju – prosvjetljenjem.» (Kraj
navedenog iz Spoznaje ...)
Poznati indijski filozof i državnik, Radakrišnan, mislio je
na religije molitve kada je rekao da bi svijet
bio religiozniji kada bi se iz njega sklonile sve te religije.
Dio mog osvrta na Kur’an ima na mom blogu u postu Otvoreno
pismo Abdulahu Sidranu, predratnom mi jaranu, a posljeratnom islamskom
imitatoru-fanatiku.
U pismu Sidrana podsjećam da je on 1989. na jednoj
tribini u Sarajevu rekao: “Kad mi neko kaže da sam Musliman, to doživim kao da
mi je rekao da sam lopov ili peder”. A tokom rata i kasnije Avdo je postao
veliki musliman, ustvari imitator da je musliman, jer pati od krize identiteta.
Svjestan svog srpskog porjekla, on sada mrzi pretke zbog konvertitizma, a tu
mržnju izračuje na Srbe i sve što je srpsko.
Miroljub Jevtić, koji je magistrirao na temu
islamskog shvatanja rata a doktorirao na temu savremenog džihada, reče: “Zapadni svet ne razume fenomen
islamske religioznosti. (...) Najopasniji su muslimani na Zapadu koji ne žive
po verskim pravilima pa ih konstantno grize savest. I onda puknu, kao ovaj u
Nici”.
Kako
Sidran “pukne”, od griže savjesti, može se vidjeti čim ga u tv emisiji upitaju nešto
o Emiru Kusturici, koji je snimio dva filma po Sidranovim scenarijima. Emir je
i prije reislamizovanja bh. muslimana bio svjestan svog srpskog porijekla, a
kad su Muslimani u BiH otpočeli stvarati državu po Alijinoj Islamskoj deklaraciji, on se vratio
svojim korjenima i krštenjem po pravoslavlnom obredu uzeo ime Nemanja.
Muslimanke,
koje se na plažama pokazuju u burkiniju, njime prekrivaju, ako ne svjesno onda
nesvjesno, žal, emotivni naboj, što ne mogu da budu slobodne kao i Evropljanke.
Emotivni bol, koji se potiskuje ili potlačuje, stvara pritisak koji se prazni
“pucanjem”, iskakanjem osigurača na “parnom loncu”. A kad se iskakanje
osigurača podstakne nekim ajetima iz Kur’ana,
tada eksplozija raznosi i tijelo onog kome se žuri da s Allahovog puta što
prije njegova duša stigne u dženet. Za ilustraciju samo ovi ajeti:
“I ne recite za one koji su na Allahovom
putu poginuli: 'Mrtvi su!' Ne, oni su živi, ali vi ne znate! (II/154). Allahu
je prava vjera jedino – islam (III/19). Allah je ispunio obećanje Svoje kada
ste neprijatelje, voljom Njegovom, nemilice ubijali (III/153). Vi njih niste
ubijali nego Allah (VIII/187). Neka vjernici ne
uzimaju za prijatelje nevjernike (sada se ovo shvata nemuslimane
ili ateiste, prim.: D.) kada ima vjernika; a
onoga ko to čini – Allah neće štititi. To
učinite jedino da biste se od njih sačuvali (III/28). Vi ste narod najbolji od
svih koji se ikada pojavio” (III/110). Inšalah!
Ko bude u mogućnosti, molim
ga da ovim ajetima iz Kur’ana poselami
maksuz Angelu Merkel. Ako ne mogne to učiniti direktno, onda via Viktor Orban.
Нема коментара:
Постави коментар