POVODOM OSUĐUJUĆE PRESUDE RADOVANU KARADŽIĆU
Presudom nisam iznenađen.
Obrazloženje presude mi se dojmilo slično Hegelovom odgovoru studentu, koji ga
je upitao: „A šta profesore, kad činjenice ne odgovaraju vašoj teoriji“? Hegel
je odgovorio: „Tim gore po činjenice“.
Očito je sudskom vjeću data
instrukcija kako presuda treba da glasi, a da se ono pobrine za obrazloženje.
Zbog toga obrazloženje nije ni bilo moguće sačiniti drugačije nego kao, kako se
to kaže, okruglo pa na ćoše.
Već sam objavio iz svog Otvorenog
pisma tužiocima i sudijama Haškog Tribunala:
«Ako ponovo pogledamo u Lašnalovu
odbranu gospođe Lombardi moglo bi vam to biti od koristi. Lašnal, imajući u
vidu koje životne okolnosti su gospođu Lombardi prisilile da učini strašan
zločin prema svojoj djeci, sudijama reče: ‘Sad sudite i recite: da li je ubica
ova žena koja se nalazi na optuženičkoj klupi, ili se ubica nalazi van ovih
sudskih svodova ...’?
Da, da, gospodo, Radovanove sudije,
sudite i recite: da li je u lutkarskom pozorištu lutka, koju pokreću nevidljivi
konci, zaslužna što svojim gegovima zasmijava publiku ili, da li je kriva ako
se djeci predstava u kojoj je ona akter ne dopadne. Radovan je bio samo lutka u
tragičnoj „lutkarskoj“ predstavi vjersko-građanskog rata u Bosni i Hercegovini.
Režiseri, stvarni krivci – ubice – u toj predstavi su van svodova Tribunala.
Oni su vas, tužioce i sudije, delegirali da u njihovo ime odigrate ulogu
marioneta u maskenbalnoj predstavi, kako bi se svijetu pokazalo da je to što
je, uglavnom njihovo zlodjelo, tobože, samo posljedica kavge u balkanskoj
krčmi.
...
Gospodo, vama je poznato ko je
Hakija Meholjić, komandir policije u Srebrenici 1995., o čemu ima tv
svjedočanstvo, izjavio je da mu je Alija Izetbegović rekao: „Klinton traži da
pustimo četnicima da pobiju 5.000 naših ljudi i tada će NATO bombardovati
srpske vojne položaje“. Meholjić je izjavio da je on odgovorio da to ne može
dopustiti. Dakle, srebrenički masakr je dogovoren i Srbima poturen, pa kasnije
proglašen genocidom, iako u njemu nije bilo ubijanja, u pravilu, osim onih koji
su bili pripadnici vojske. Pomenuti Hakija Meholjić je (2010. g.) na BHT1,
govoreći o događanjima u Srebrenici u julu 1995. godine rekao da je Memorijalni
centar u Potočarima (u kome se sahranjuju stradali Srebreničani) spomenik
američke politike vođene prema BiH tokom rata».
Povodom osuđujuće presude Radovanu
Karadžiću, Ban Ki-mun, generalni sekretar UN, juče je dao SKANDALOZNU IZJAVU:
„Danas je istorijski dan za narode u regiji i za međunarodnu pravdu“.
Oni koji su sudijama naredili kako treba da glasi presuda, dostavili su i Ki-munu da novinarima pročita ono što mu je na papiru napisano.
O kakvoj međunarodnoj pravdi može
biti riječ zato što je trećerangirani krivac za rat u BiH osuđen, a
prvorangirani, Alija Izetbegović, nije pred Tribunal ni izveden. Protiv
Radovana je optužnica objavljena 1995. godine, a sahrani Alije Izetbegovića,
2003. u Sarajevu prisustvovala je i Karla Delponte, i tom prilikom izjavila da
je Tribunal protiv njega pripremao optužnicu ali ih je njegova smrt
preduhitrila.
Dakle, Tribunalu nije bilo dovoljno
osam godina nakon podizanja optužnice protiv Karadžića da podigne optužnicu i
protiv Izetbegovića. U jednoj od knjiga pišem, da se tužilaštvo Tribunala, na
putu do pravde, saplelo o brdo islamskih para i posrnulo.
Zato reći da je jučerašnji dan istorijski za međunarodnu pravdu je LAŽ! Juče je međunarodna pravda u Hagu, nekad simbolu međunarodne pravde, IZDAHNULA, a 31. marta imaćemo, vjerovatno, priliku prisustvovati njenoj sahrani.
Ban Ki-mun u izjavi pomenu da je
juče bio istorijski dan i za narode u regiji. Bilo bi mi drago da mu neko
prenese ovu poruku: KAD U OVOJ REGIJI NEKO KAŽE NEŠTO NESUVISLO (GLUPO), TADA
MU BUDE DOVIKNUTO DA NE SERE. To znači da ne govori ono što svi koji to čuju
znaju da je laž.
Munova izjava samo potvrđuje ono na
što ukazuje citirano iz Lanšalove odbrane gospođe Lombardi: „Sad sudite i
recite: da li je ubica ova žena koja se nalazi na optuženičkoj klupi, ili se
ubica nalazi van ovih sudskih svodova ...”? Razumljivo da sam ovim mislio na
Radovanovo sjedenje na optuženičkoj klupi i Tribunalu, dok su stvarne ubice
stradalih u bh. ratu van svodova Haškog Tribunala.
Ban Ki-mun je u ime projektanata zločina tokom rata u BiH i naredbodavaca u Srebrenici, na svoju sramotu pri kraju karijere, dao toliko SRAMNU IZJAVU, da je on njome stavio svoj potpis na tvrdnje da je Haški Tribunal POLITIČKI SUD koji treba da učini osvetu Srbima za časnu ulogu koju su imalu u dva svjetska rata.
Da bi ste shvatili zašto je Mun dao
ovakvu izjavu povodom osuđujuće presude R. Karadžiću, na uvid stavljam samo dio
jedne fusnote (od 197) iz knjige Srbi, oglednimo se! – opstati ili nestati?
«Kada se Njemačka ujedinila, to je
bio znak da su zapadni saveznici, protivnici Njemaca u Drugom svjetskom ratu,
Njemcima oprostili grijeh i dozvolili im da se poništi i posljednja politička
sankcija izrečena im nakon Drugog svjetskog rata. Međutim, potomke Hitlerovih
simpatizera tek tada je teret Sjenke, onoga što se u njoj nakupilo nakon poraza
u Drugom svjetskom ratu, počeo da nepodnošljivo pritišće, a kad god je tako,
čovjek pribjegava, što svjesno, što nesvjesno, projektovanju svoje Sjenke na
nekog drugog. Srbi, najpožrtvovniji saveznik Saveznika u oba svjetska rata,
bili su najpogodnije „projektorsko platno“ za Njemce i radi oslobađanja od
tereta sopstvenih zločina koje su počinili, ali i radi osvete Srbima i
poniženja Francuza, u ratovima najvećih srpskih prijatelja. Srbi su bili
pogodni za projektorsko platno zbog toga što su oni, učešćem u dva svjetska
rata, a oba su poveli Njemci, stekli moralni imidž koji (do kraja DŽDŽ v.) nije
baštinio ni jedan drugi narod u svijetu. O ugledu Srba i prije Drugog svjetskog
rata pokazuje i ovo što je u jednoj prigodi rekao Kemal Ataturk: „Srećan sam
što primam predstavnike srpskog naroda, najhrabrijeg naroda na svetu, pred
kojim bledi i slava Sparte“.
Njemačka obavještajna služba, uz
pomoć još nekih obavještajnih službi, obavila je sve što je bilo potrebno da se
Srbe navuče na tanak led i da ih se u svijetu satanizuje toliko da oni Njemce
"zguraju“ s „trona“ naroda koji je u XX v. počinio najgnusnije zločine.
Njemcima je bilo posebno važno pokazati da se i Francuzi odriču prijateljstva
sa Srbima, u koju svrhu je Žak Širak (predsjednik Francuske) 1995. g. izjavio:
„Srbi su narod bez zakona i bez vere. To je narod razbojnika i terorista“.
Ovakva izjava je imala svrhu da opravda držanje Francuske pri rasturanju SFRJ i
zbog takvog držanja smiri pokrenutu grižu savjesti kod Francuza koji su se još
sjećali veikog prijateljstva između Srba i Francuza, koje bî iskovano na
Solunskom frontu u Prvom svjetskom ratu.
Jung je pisao da „niko nije u stanju
da postane svestan Senke bez značajnog utroška moralne odlučnosti. Prilikom
ovog ostvarenja reč je samo o tome da se prizna kako mračni aspekti ličnosti
zaista postoje. Ovaj čin je neophodan uslov za svaku vrstu samospoznaje i zato
po pravilu nailazi na značajan otpor (…) I dok se Senka uvidom i dobrom voljom
može donekle asimilovati u svesnu ličnost, postoje, međutim, kako iskustvo
pokazuje izvesne crte koje moralnoj kontroli pružaju tvrdoglav otpor i
izgledaju kao da se na njih uopšte ne može uticati. Ovi otpori su po pravilu
vezani za projekcije koje se kao takve ne prepoznaju i čija spoznaja znači
moralni rezultat koji prevazilazi uobičajeni napor. Dok se crte,
karakteristične za Senku, mogu bez prevelikog truda prepoznati kao osobine koje
pripadaju ličnosti, u ovom slučaju i uvid i volja uzaludni su, zato što se, van
svake moguće sumnje, čini da uzrok emociji leži u drugoj osobi. Bez obzira na to
koliko neutralnom posmatraču može izgledati da se radi o projekcijama, slaba je
nada da će to uvideti i sam subjekt (u kontekstu ove knjige Njemac, prim.: D.).
On mora biti uveren da baca veoma dugu senku, da bi bio voljan da emocionalno
naglašene projekcije odvoji od njihovog subjekta“.
Njemci su ujedinjenjem veoma dugu
sjenku bacili na Srbe, i uredili da slično učine i srpski saveznici iz
svjestkih ratova, koji su se, uglavnom, prema Srbima tokom tih ratova ponašali
poprilično nekorektno. Francuski akademik Žan Ditur (1996. g.) reče: „Srbi su
zapravo najviše propatili, oni su narod koji je upoznao najviše tragedija u
svojoj daljoj i bližoj istoriji, narod čije junaštvo, osjećaj časti jedva da
izgledaju ovozemaljski. Zašto su Srbi odabrani kao narod kome su natovareni svi
gresi, zašto su optuženi za najneoprostivije užase, iako su oni toga manje
uradili nego drugi i, ako im se dogodilo da budu malo žešći, to je pre bilo
usled sklonosti za očuvanjem ili radi legitimne odbrane nego iz nečovečnosti?
Ali, primetio sam, ima ljudi kojima se pripisuje kao zločin što neće da umru.
To je slučaj i sa Srbima: Turci su ih nabijali na kolac pokušavajući, nekoliko
vekova, da ih okrenu Muhamedu i u tome nisu uspeli, Austrougarsko carstvo ih je
sterilizovalo, ustaše masakrirale, bili su jeftino prodati komunizmu na
konferenciji u Jalti, obezglavljeni od strane hrvatskog diktatora Tita, a oni
su još uvek tu, opstajući u svom biću, nastavljajući da održavaju u životu tu
neopipljivu i beskrajno dragocenu stvar kakva je nacionalna duša. Filozofi,
intelektualci, profesionalni humanitarci, vlade, Ujedinjene nacije, sud u Hagu,
svi pritiskaju Srbe, ubijaju ih ili klevetaju.
Pitamo, zašto su odabrani za
žrtvenog jarca? Zbog nekih od onih tajnih razloga za kojima vrlina, ako je oprezna
i pronicljiva, mora da traga sve dok ih, ako ne identifikuje, ono bar nasluti.
Najočitiji od ovih razloga je taj što Srbi nisu po bontonu, odnosno nisu u
skladu sa političkom modom. Oni imaju tri mane, prva je što se nalaze u
situaciji seljaka koji brane svoju zemlju. To baš nimalo nije otmeno u očima
svetskog mnjenja koje zahteva da se bore za ideje a ne za parče povrtnjaka ili
za neku staru porušenu crkvu. Njihova druga mana je što su pravoslavci … Treća
mana Srba, i verovatno ona koja se najteže može oprostiti, mada nikada nije
bila pominjana, je blisko prijateljstvo koje su oni osećali prema Francuskoj, i
koje im je Francuska, doskora, uzvraćala. Sa nama, Srbi su dobili rat iz 1941.
godine, taj rat o kome se više ne govori, čiji se tragovi grozničavo brišu ili
se iskrivljuju kako bi sporna slava za rađanje modernog sveta u potpunosti
pripala ekumenskom puritanizmu“.»
Sutra ću redigovati ovaj tekst,
dopuniti ga i objaviti na svom blogu.
Obećah da ću narednog dana tekst
povodom presude Karadžiću redigovati i dopuniti pa na blogu objaviti, ali nakon
što na tv čuh i internetu saznadoh neke stavove i komentare na presudu, zažalih
što sam obećanje dao. I da me obećanje ne obavezuje da to učinim, tekst koji
slijedi ne bih ni pisao. Ne mogoh to učiniti sutradan već tek evo desetak dana
kasnije. Manifestovanom pometnjom kod zvaničnika i političkih komentatora
povodom presude Karadžiću bio sam toliko zblanut (konsterniran) da mi se
ogadilo da u vezi nje napišem ijednu riječ još. U umu, kao eho u ušima,
odzvanjalo mi je danima Dučićevo, da čovjek ne može nikad reći toliko mudrosti,
koliko može prešutiti gluposti.
Ponavlja mi se isto kao pred
rasturanje Jugoslavije i na početku rata u BiH, kada sam imao utisak da su
ljudi oko mene poludili, a da sam ja ostao normalan. Bez obzira na svjesnost i
uvjerenost u svoje mentalno zdravlje, u takvoj ne/prilici ne može da nam ne
padne na pamet narodna poslovica: ako ti tri čovjeka kažu da si pijan, a ti
misliš da nisi, ipak valjaj se u blatu, kako to čine pijanci. Ovu izreku mi je
kao asistentu, kad sam se opirao jednoumlju u Titovom režimu, često ponavljao
profesor, koji me za asistenta i primio, uz zahtjev vlasti, da bi me
preoblikovao. Nije uspio, a tokom rata u BiH on je promijenio nacionalnost, iz
pragmatičnih razloga, a ja ostao moralno neukaljan, iako sam morao proći kroz
glib nacionalšovinizma.
Moguće da će mnogi čitaoci ovog
teksta na kraju reći: ‘on navede šta je Dučić rekao o saopštavanju mudrosti i
porešućivanju gluposti,’ a pokaza da Dučića nije poslušao, pa piš-aj-ući (uz
vjetar) ne reče ništa od mudrosti, a ne prešuti ni gluposti.
Da bih oponentima pokazao kakve su
im šanse u hulenju na mene, navešću kraći izvod iz knjige Spoznaja najdublje tajne i
prevazilaženje duhovne patnje (2003.) iz poglavlja Poruka bogumila. Za moto tog poglavlja odabrao sam spoznaju velikog
indijskog filozofa Radakrišnana, a ona glasi: “svijet bi bio religioznoji kada
bi se iz njega uklonile sve religije”.
«Svi prosvjetljenici
govore, svaki na svoj način, jedino o spoznajama ili otkrovenjima do kojih se dolazi prosvjetljenjem.
I stanje prosvjetljenja ima svoje stepene, niže i više. Najviše stepene
prosvjetljenosti dostizali su, kako ih volim imenovati, Veliki Prosvjetljenici. Na njihovim spoznajama njihovi učenici
i/ili sljedbenici nakon njihove fizičke smrti gradili su učenja koja su se
oformljivala u institucionalizovane religije, koje su se dijelile u
posebne pravce, često međusobno vrlo suprotstavljene, pa čak i
neprijateljski raspoložene jedan prema drugom. To je dolazilo odatle što
vlastoljubivi sveštenici nisu težili spoznaji Boga, već nametanju svoje volje
drugima, utjerivanju ljudi u suru,
u tor. Nad stadom se relativno lako uspostavlja kontrola, jer instinkt stada, ovce-vjernike nagoni da se tiskaju u
grupu, a tako ih je lako nadgledati.
Usmjeri li duhovni učitelj pravilno
učenike ka Bogu – a prosvjetljenik će uvijek samo tako postupiti – oni mu se
više nikada neće vratiti kao učenici, već, moguće, jedino kao njemu ravni, kao
prosvijetljeni, a pravi učitelj upravo to jedino i očekuje i jedino je što
može da poželi, pošto je sve svoje druge želje zadovoljio. Vaše samousredištenje
je jedina moja želja. Sve individualne želje sam (prosvjetljenjem)
zadovoljio i smisao svog ovozemaljskog postojanja ispunio. Čitalac moje
knjige će primijetiti u njoj me jedino interesuje njegov duhovni napredak, i ukoliko ga on postigne, biće to moje
veliko zadovoljstvo, a ne skrivajući želju da se nikada ne susretnemo.
Ovo sam naveo zgađen željom kod raznoraznih: maharišija, mahešvarananda, saibaba, slavinskih i mnogih drugih,
njima sličnih, da se oko njih vrti buljuk idolopoklonika-imitatora,
a kada neki od tih odbjegne i dođe
k meni, tada očito vidim novu vrstu
zamajavanja na djelu.
Suštinu problema imitiranja, pri
nastojanju zadovoljenja religijskog osjećanja, uočio sam i prije nego sam o
tome čitao kod Junga, koji je taj problem naučno razjasnio najpotpunije
do sada. U metodu naše joge podrobno
sam prenio to objašnjenje, upozoravajući učenike da ni jedan od njih ništa neće postići u oblasti duha,
ukoliko bude nastojao da me oponaša. Oponašanjem se postaje samo imitator,
a nagon samoostvarenja ili religijsko osjećanje se bude i zadovoljavaju
jedino na individualan, samosvojan, a to ujedno znači i na originalan način.
Međutim, kao što voda prirodno teče
naniže, tako je čovjek sklon religijskom imitiranju, a otkriti sopstvenu stazu
do praslike Boga u sebi, najsličnije je kao da vodu natjerate da teče naviše.
Onaj ko to postigne, on zna da sprava ili ljestve kojima se on uspeo do arhetipa Boga, drugima ne znače
ništa do ohrabrujući podsticaj da i oni za sebe grade svoje, njegovim samo slične, ali obavezno prilagođene individualnoj težini i širini, pošto
je prolaz do božanskog u sebi uzak
i individualnog je oblika, pa zato tome moraju odgovarati individualne ljestve, a tuđe zaista
ništa ne znače, sem što one mogu biti podsticaj, putokaz i ohrabrenje.
Religijski imitatori – izgubljeni na
putu ka Bogu – misle da je prolaz do Njega standardizovan i, upravo zato,
nijedan od njih nikada do Njega (u sebi) ne stigne. Ali energetski
(negativni) naboj koji se u njima skuplja – slično kako je to Rajh zapazio da
se dešava kod orgastički nesposobnog
čovjeka, koji, iako ima seksualne odnose, ne shvata zašto ostaje erotski
nezadovoljen – oni, da ih taj naboj ne bi raznio, nesvjesno, u višereligijskoj
sredini usmjeravaju ka onima koji su druge religije. A pošto su i ti drugi u
sličnoj situaciji, onda se stvara prostor na kome je varničenje negativnih
energija “normalan” način međusobnog komuniciranja, sve dok varničenje
ne pređe u sijevanje i grmljavinu (topova).
Tako je u višereligioznim sredinama
ili u graničnim oblastima dvije ili više religija, čovjek druge vjere subjekt
na koga se nesvjesno usmjerava, projektuje,
nakupljena mržnja kod vjernika-imitatora prema sebi samom, a ta mržnja
izvire iz njegove nesvjesne krivice
zbog nemogućnosti da on svojom religijom zadovolji religijsko osjećanje.
Užasna podsvjesna strepnja od
iskrsavanja krivice čovjeka čini nadmenim i spremnim na kavgu pa i
ubistvo, jer sve je prihvatljivije nego suočenje sa sopstvenom duhovnom bijedom.
Religijski imitatori su nevjerujući ljudi, u njima je religiozno
osjećanje zatomljeno i oni zbog toga u suštini, ali njima nesvjesno, mrze
sebe, ali ko bi mogao živjeti ako bi znao šta zaista nosi u sebi. Zato se, za
ovakav slučaj kao i inače, Priroda pobrinula,
radi samoodržanja, da se nesvjesno i automatski podsvjesni sadržaji, pa i
nesvjesna mržnja prema sebi, projektuju napolje, na druge ljude. Tako
ljudi postupaju i u homogenim vjerskim zajednicama, ali je tada teže prepoznati,
na primjer u nemilosrdnoj konkurenciji ove i one vrste, da je riječ i o
ispoljavanju mržnje čovjeka prema čovjeku (Hobsovo: homo homini lupus) zbog
njihove nemogućnosti da međusobno ispoljavaju istinsku ljubav. Iskustveno
sam spoznao da se kanal opšteljudske ljubavi širom otvara ako se adekvatno
ispoljava religiozno osjećanje, odnosno zadovoljava nagon samoostvarenja, jer
na odgovarajućem stepenu duhovnog rasta intelektualna i osjećajna funkcija
se integrišu, skoro, u jednu funkciju.
Energetski rezervoar iz koga ističu ljubav
i mržnja
u nama je jedinstven. Možete sebi zamisliti da se iz njega granaju dvije cijevi
kroz koje mogu iz nas da teku ova osjećanja, a jedna klapna reguliše
(naizmjenično) njihovu propusnost. Klapna normalno nema mogućnost
stepenastog pokretanja već jedino preskakanja s jednog otvora na drugi. Tako
kada je jedan otvor, npr. onaj za ljubav, propusan, drugi (onaj za mržnju)
je zatvoren. Ali ukoliko regulator otvora za opšteljudsku ljubav zakaže, te taj otvor bude zatvoren, to u
energetskom rezervoaru stvara pritisak i klapna “preskoči”, te se otvori
kanal za isticanje mržnje, i čovjek tada razumom nije u stanju da nadvlada
osjećanje mržnje koje iz njega kulja. Slično se događa i u odnosima među
ljubavnicima, kada iz nekog razloga klapna
zadrhti pa preskoči. Oni tada razumom ne mogu skoro ništa učiniti da se ne
ponašaju grubo prema osobi koju su koliko do maločas obožavali. Mene su
odnosi među zaraćenim narodima u BiH tokom rata podsjećali na svađe i tuče
bivših ljubavnika, ili, braće koja su se dugo sporila oko nasljeđa, a onda
se najednom ščepali za vratove. Ali, nažalost, izostalo je nešto što bi
bilo normalno, da se pojavilo. Naime, dok se ljudi tuku ili ratuju, razjareni
podsvjesnim sadržajima psihe, koliko je jači nesvjesni poriv da se drugog
nadjača ili ubije, kasnije, kada se tuča ili rat okončaju, bilo bi normalno da
se pojavi osjećaj krivnje, kako se kaže, griže savjesti i žala za učinjenim,
što bi bio znak jakog podrhtavanja
klapne pred njeno preskakanje i ponovno otvaranje kanala za ljubav. Umjesto
ovoga kod nacija u BiH došlo je do nekog velikog
kvara na regulatoru klapne i ona se
zaglavila.
Ranije sam objasnio da se ovo dogodilo
zato što je do kraja neizračena mržnja, Dejtonskim sporazumom, ugurana ponovo
u podsvjesno, ili tačnije, samo je stavljena pod kontrolu svjesnog, što
znači da ona i dalje zrači negativno. Problem međunacionalne i religijske
mržnje, čijom žrtvom će posebno biti osobe koje su bile djeca ili omladina tokom
rata, treba biti jasno osviješćen i
kao činjenica prihvaćen. Tako ga je jedino moguće prevazići. Međutim, ako
bolest liječimo lijekom koji je kontraindikativan za naš organizam, mi tako
nikada nećemo ozdraviti. Religije su kontraindikativan faktor u našem
nastojanju da duševno ozdravimo i ako nam je stalo do zdravlja od njih moramo
krenuti.»
Bez obzira na to šta sam sve izgubio i
morao proživiti zbog međuvjerske i međunacionalne mržnje – muslimanski fanatici
su 2009. godine ubili mog brata, povratnika na zgarište dvije kuće u
Glavatičevo kod Konjica, a jedna je od 6 soba sklepana da ima dvije – ostao sam
imun na virus mržnje i nedavno su moje simpatije tokom meča Nadal – Džuhmur
bile prema Damiru, iako cijenim Nadalov doprinos svijetu tenisa.
(Knjigu iz koje je prethodni izvod htio je
objaviti direktor jedne poznate izdavačke kuće u Sarajevu. S obzirom da smo
poznanici, rekao sam mu da ogledni primjerak treba pročitati i onda se
odlučiti. Pročitavši knjigu, musliman je, zahvalio mi se i rekao da je knjigu objavio
vehabije bi mu zapalile sve knjižare u gradu, pa sam knjizi sâm bio izdavač. Pored
ostalog u knjizi je najvispreniji osvrt na Kur’an i islam, kao religiju, do
sada u svijetu objavljen. Ko taj osvrt pročita tome postaje jasnije ovo što se
sada događa u islamskom svijetu, u BiH i inače u svijetu).
A kako nakon ovog navedenog iz knjige, davno
pisanom, da nastavim pisati o presudi Radovanu Karadžiću, mom revolucionarnom
drugaru iz ’68. i kasnije dragom sagovorniku, sve dok nije usrljao u politiku,
što se kaže: k’o prase u surutku? Narodna izreka govori da kad prase usrlja u
surutku, surutka potom nije za pijenje – prosipa se.
Alija Izetbegiović je bio vjerski fanatik,
opsjednut idejom (saopštenom u Islamskoj deklaraciji), a izazivanjem
rata u BiH praktično provedenom da na Balkanu bude posijano sjeme ekstremne
sekte islama, vehabita, i uz to stvorena rampa, s koje će se ta pošast (kobna i
po sami islam) lansirati i praktično infiltrirati u Evropu. Shvatio sam šta
Alija smjera osnivanjem SDA i zato sam upozoravao Radovana da mu Srbi,
osnivanjem svoje stranke, ne trebaju omogućiti da se dočepa vlasti. Ali
Radovan, egzaltiran mogućnošću da on, preko srpske nacionalne stranke, bude dio
vlasti u BiH, potpuno je bio slijep gdje će to Srbe i BiH odvesti. Tada nisam
mislio na rat, već na dezintegraciju postojećeg bh. društva, koje još nije bilo
doseglo punoljetstvo, a s obzirom na njegovu multietičnost povampirenje
vjerskog fanatizma, prvo kod Muslimana, najavljivalo je pucanje bh. društva po vjerskim
šavovima. Sjetite se pauze tokom zasjedanja Skupštine BiH za džumu (muslimansku
molitvu petkom u podne). Tada sam se zadesio na studijskom boravku u Njemačkoj.
Kolege su bili začuđeni kakav se to vjerski običaj uvodi u dijelu jedne
evropske države, tada Jugoslavije. Kasnije će Radovan reći da je zajednički
život u BiH bio moguć dok se vjere nisu uključile u javni život, a da je potom
nemoguć. Bio je u pravu, ali nije mogao shvatiti ili prihvatiti koliko je tome
on sam kumovao svojom pohlepnošću za vlašću. Upozoravao sam ga ranije na
opasnost koju će po bh. društvo imati Alijina ideja o reislamizaciji Muslimana.
Pisao sam da Srbi nisu mogli skužiti zašto je
Alija na osnivačkoj skupštini SDS rekao da je bio zabrinut hoće li Srbi na
izborima imati svoju nacionalnu stranku?. Pa bio je zabrinut zato što je znao
da bez srpske nacionalne stranke on se neće uspjeti dočepati vlasti. Ne krijem,
bio sam među rijetkima koji je javno kritikovao komunističku vlast zbog
Alijinog progona povodom njegove knjige Islamska
deklaracija. Da je ta knjiga početkom osamdesetih godina javno prodavana u
knjižarama, umjesto što je ilegalno dijeljena, saznali bi šta nam to Alija
sprema i spremnije bi dočekali 1990. godinu.
Meni neki – oni za sebe drže da su veleumni –
prigovaraju da se falim da sam ovo i ono saopštio prvi, a da to i nije tačno,
pa tê pozivam da izvole javno saopštiti ko je od njih, prije mene, rekao da će
vehabiti za bh. muslimane biti najveća opasnost po njihov identitet.
Sada, petnaest godina kasnije, to primjećuju mnogi, pa i Dževad Galijašević,
stručnjak za terorizam, koji uvoz vehabita u BiH smatra glavnim problemom po
identitet bh. muslimana-Bošnjaka.
Pisao sam da istorija svijeta kazuje da su
oni koji su bili fanatici i opsjednuti fiks idejama – Alija je bio jedan od
takvih, kao i Hitler – uvijek, pored zla kojeg su nanosili drugima, veliko zlo
su činili i onima koje su predvodili – svom narodu. Alija je imao fiks ideju – kako je pisao
1970. – da se “kroz obnovu islamske vjerske misli stvori jedinstvena islamska
zajednica od Maroka do Indonezije”. Ovo je dokaz megalomanije, a megalomanija je jedan od vidova ispoljavanja paranoje.
Za informiaciju, evo šta u Rečniku
psihologije Žarka Trebješanina piše pod odrednicom paranoja: „Psihoza kod
koje su dominantne fiksne ideje –
ideje veličine, ideja posmatranja i ideja proganjanja. Uz čvrstu uverenost u
sopstvene fiksne ideje, inteligencija kod paranoika je, inače, očuvana, te se
otud bolest, ponekad, naziva i 'razumnim ludilom'“. Alija je često
govorio da jedno misli do podne, a sasvim drugo popodne. Zar je to dokaz za
normalnost? Inšallah!
U šali po nekad kažem da je jedan od dokaza
da su Muslimani-Bošnjaci potomci Srba i taj što i oni kao i Srbi najviše
veličaju i slave one koji su ih gurnuli u propast. Alija je, radi ostvarenja
svoje fanatizovane, fiks ideje, a uz pomoć reisa Cerića, bh. muslimane, umjesto
u dženet, kako im je obećavao da će biti ako ga slijede, uveo u čikmu džehennema.
Radovan nije nikada u sebi aktivirao istinsko
religiozno osjećanje. Ono je univerzalno i iznad je svih konfesionalnih
vjerovanja. Ono je u dubinama nesvjesnog dijela psihe i do njega se stiže
dugim, teškim i mukotrpnim postupkom, a ne pukim vjerovanjem u ovu ili onu
teoideologiju. Ko ovo iskustveno ne
spozna, nikad ne osjeti šta je religiozno osjećanje zaista. A onaj ko njegove
blagodati doživi – kako je slučaj sa mnom – on o tome može pričati ili knjigom
poučavati druge, ali taj ne može koketirati – kako su to činili Alija i Radovan
– sa zvaničnim vjerskim instituticama. To je pokazivalo da su oni vjerski
imitaori, a religijske institucije su koristili radi zadovoljenja svoje pohlepe
za svjetovnom vlašću. Hakija Meholjić je za Aliju rekao da je loš čovjek, a
kako loš čovjek može biti dobar vjernik? Po radikalnom tumačenju Kur’ana –
može. Po Alijinoj ideji u Velikom parku u Sarajevu ima aleja šehidskih mezara.
Na nišanima je 154 ajet iz Druge sure Kur’ana: “Ne recite za one koji su na
Allahovom putu poginuli: ‘Mrtvi su!’ Ne, oni su živi, ali vi ne znate!” Evo
kako sam Radovanu prigovorio zbog toga što je nasjeo da u vezi vjere oponaša
Aliju:
«Crni
Radovane, žedno tumarajući za vlašću, pošto si je
tražio u prostorima ljudskih obmana, iluzija i laži, ti si nabasao na
sveštenike, koji su se tu zatekli kao na svom terenu, kao na gruntu 1/1. Ugledavši se, odmah ste
shvatili, i to je jedino što ste bili u stanju da shvatite, da ćete svoje ciljeve
– nakon rastakanja komunističke ideologije: ponovnog duhovnog zamlaćivanja
naroda i njegovog materijalnog poharavanja, sa svrhom vašeg ličnog i grupnog
koristoljublja – postići udruženo jednostavnije nego što bi vam to bilo
izvodljivo pojedinačno. U tu svrhu ste otpočeli da oponašate, trapavo i
karikaturalno, one na koje ste projektovali svoju mržnju, dok ste tim,
čovjeka nedostojnim osjećanjem, opijali narod, tako kao da je ono neko
božansko piće.»
Alija se nije ostvario kao pravnik, Radovan
kao psihijatar i oni su nakon osnivanja u BiH nacionalnih stranaka, kao čelnici
stranaka tražili kompenzaciju za svoje komplekse niže vrijednosti. U cilju da
imaju osjećaj moći uortačili su politiku i vjeru, što je bio najizgledniji
način da se obe nacije i vjere gurnu u ambis.. Njima slični ljudi hrlili su im
u zagrljaj, što se kaže, ko muha na govno. I tako se u BiH zagovnalo toliko da
sad stanovnici BiH grcaju u govnima. Sljepci: AČKOSUM!
Mene ste natjerali, prvo tokom rata u
izbjeglištvo, a nakon rata (2013.) u egzil. Koliko god da poznajem dubinsku
psihologiju, aktuelno ludilo naroda u BiH ne mogu da “progutam”. Često kažem da
onaj ko nije iskusio strahote vjerskog rata, a rat u BiH je bio u prvom redu
vjerski, taj o ljudima ne zna ništa, bez obzira koliko mu je teoretsko znanje o
čovjekovoj psihi. Vjerske ratove nikad nisu vodili stvarni vjernici, već
vjerski imitatori i fanatici. A kad fanatik krene na fanatika, na djelu je
potpuno pomračenje uma.
Zbog toga me često spopada želja da o ratu i portatnom
periodu zašutim do smrti. Što sam bitno imao reći za liječenje pojedinca od
neurotičnosti do ozdravljena i nacije (Srba), napisao sam i niko to od izdavača
nije htio objaviti. Svojih pet knjiga publikovao sam kao autor-izdavač, što se
može vidjeti na mom sajtu: www.durmitara.com. Štampari i knjižari su me
izvarali i bankrotirao sam, a moje knjige su nepoznate. Osjećam da ispaštam
Isusove muke. Ovakvo pisanje nije za ove stranice, ali ...!?
Pišem u jednoj od knjiga: «Bio sam od mladih dana optimista i kao
asistentu na univerzitetu jedan profesor, kad sam mu prigovorio da mi se čini
da postaje pesimista u pogledu mogućnosti uticaja intelektualaca na društveni
sistem, napisao je na salveti u restoranu: optimista + iskustvo = pesimista.
Ovo me ponuka da napišem, po uzoru na pjesmu Branka Radičevića Kad mlidija umreti sledeće: O knjige
moje, jadna siročadi, djeco moja jedina. S neba svukoh dugu i njome vas ogrnuh,
nakiti sjajnijem zvjezdama i obasjah sunčanim lučama ..., a sada u traljama
otac vas ostavlja!»
Radovana, kao psihijatra, nisam mogao
privesti k svjesnosti da je nesvjestan šta čini, pa kako da čitalac ovog teksta
shvati da i ovdje, a tek u knjigama, postupam tako da govorim više mudrosti,
upravo tako što ne prešućujem gluposti.
Lista gluposti na koje bih se htio osvrnuti
povodom presude Radovanu je podugačka. Skratiću:
Nakon Alije Izetbegovića, kojeg jedan moj
poznanik Bošnjak uvijek imenije kao Izmetbegović, na čelo stranke je
došao Sulejman Tihić, pravnik. Kao član predsjedništva BiH ili presjedavajući,
on podnosi Ustavnom sudu BiH zahtjev za preispitivanje ustavnosti naziva
srpskog entiteta Republika Srpska? Sud odlučuje, razumljivo, da je naziv
ustavan jer se sadrži u Usravu BiH. Nakon ovoga u svakoj iole uređenoj državi,
dotični gospodin bi morao podnijeti ostavku na položaj na kome je, jer je
pokazao da ga je mržnja prema Srbima toliko obezumila da je pokazao da je
opasan na čelu države po državu. A u BiH, sve se svelo na “ujeo vuk kenjca”.
Bošnjaci ne vide ništa neobično što je njihov član Predsjedništva BiH pokazao
totalnu stupidnost time što je Ustavni sud pitao da li je ustavno ono što u Ustavu
piše. (SIC!)
Nakon Tihićeve smrti, koji je bio,
metaforično rečeno, u SDA “prestolonaslednik”, dok “malodobni” Bakir
Izetbegović se ne “oumi” i postade spreman da preuzme kormilo, kojim je njegov
otac, kormilajući, BiH zavio u crno. Bakirov zahtjev Ustavnom sudu BiH za
ukidanjem dana RS i odluka suda, uz podršku zahtjevu stranih sudija, da taj dan
treba ukinuti pokazuje kontinuitet mržnje čelnika SDA prema Srbima. Time je
faktički pokazano da je BiH, takva kakva je, neodrživa i da je težnja Bošnjaka
za dominacijom razgrađuje više od Dodikovog opiranja dominaciji. Svaka akcija,
pa bila ona ogrnuta i u prefiks demokratska, izaziva reakciju. Bakir ne shvata
da je Alijina akcija svojevremeno uslovila Radovanovu reakciju i da je zbog
toga u BiH došlo do rata. U jednoj emisiji (na tv FACE) predložio sam da BiH
treba preimenovati u Franknštajnija i da u toj državi-monstrumu treba uvesti
prosvjećenu diktaturu, kao jedino spasonosno prelazno rješenje. Postojeća diktatura
je duplo neprosvjećena. Kakvi domaći, takvi i stranci.
Sjećajući se Dučića, osmotrimo Bakirovu
izjavu da će agent BiH pred Međunarodnim sudom pravde u Hagu razmotriti
mogućnost obnove postupka BiH protiv SRJ, sada Srbije, za agresiju na BiH i
genocid.
Povodom toga Vlada Srbije održava sjednicu sa
samo jednom tačkom dnevnog reda: presuda Radovanu Karadžiću i kakave posljedice
ona može imati po Srbiju, jer je B. Izetbegović najavio reviziju tužbe?
Pitam se zašto Vlada Srbije čini takvu
glupost, a na njenom čelu je pravnik? Iako nisam pravnik, još imam moć
zdravorazumskog promišljanja! Poznato je da BiH može podnijeti reviziju tužbe
protiv Srbije do februara 2017. godine.
Prema praksi Tribunala, nema nikakve šanse da presuda Radovanu u drugostepenom
postupku do tada bude pravosnažna. Čemu onda da Srbija brine od obnavljanja
postupka? Koji sud, međunarodni valjda posebno, može na osnovu nepravosnažne
presude da prihvati obnavljanje nekog postupka, koji je moguće pokrenuti samo
na osnovu novosaznatih činjenica? Da li nešto, bilo što, iz nepravosnažne
presude može biti osnov za obnavljanje postupka?
Dođe mi da napišem, ali neću: korumpirani i
stupidni srpski političari, ne sramotite svoj narod! Nisu svi Srbi pohlepom
zasljepljeni kao vi. Ima nas nekoliko – normalnih! Ali nažalost, sad je tako da
izluđene mase, gomila drži vas nemoralne za normalne, a stvarno moralne niko nizašto
ne zarezuje.
A ...uh! Omače mi se! Dragi Njegoše, svaka ti
je zlatna, kao i: “Nema veće bruke od starosti!”
Jedna od uobičajenih
boljki Srba, ali ne samo nas, je što svi misle da sve znaju o onome što se zove
politikom. Svi mještani sela gdje sam imao vikendicu i zatekao se početkom
rata, nakon što sam odbio ponude za mjesto ministra, a i učešće u tv emisiji na
jednu ekonomsku temu, smatrali su da nisam normalan i da se oni u politiku
razumiju bolje od mene. Onda sam im skresao da zapamte kad se rat završi da će
sve lilčiti na seosku kavgu. Jedni ce biti u grobu, drugi invalidi a treći u
zatvoru. Uz to još sam dodao da dobro upamte, da još od austrijske vlasti do
ove srpske, srpska će biti najgora. Kasnije su se išćuđavali kako sam to
unaprijed znao. Znao sam na osnovu toga kakvi umni sljepci su i kod Srba, a i
ostalih, umislili da su sposobni kad preuzmu vlast i da kreiraju novo državno
uređenje. Njihova umišljenost se ne razlikuje od toga kao kad bi neki
traktorista pokušao da upravlja helikopterom. Možda bi ga slučajno i znao
podići u vazduh ali ga sigurno ne bi znao bezbjedno spustiti na zemlju.
U Otvorenom pismu
Radovanu pišem, povodom Alijine izjave (2000.) da naslućuje konture jednog ružnog
projekta za Bošnjake i Cerićeve da su Bošnjaci prihvatili igru (sa Zapadom):
«Politika, a naročito
podmukla i vješta, kakva je npr. ova Novog svjetskog poretka, ima pored
vidljive i drugu stranu lica na koju je veoma teško baciti pogled dok je
aktuelno ono što ona režira.
Oni koji se odluče da politički predvode (male) narode, trebalo bi da budu ljudi takvih sposobnosti da su u stanju svojim umom bar unekoliko zaviriti i na onu drugu stranu politike moćnika, jer ti moćnici sada nerazvijene narode porobljavaju na perfidan način: prvenstveno preko njihovih despotskih vođa, nekom zabludom zaslijepljenih i/ili potkupljivih i potkupljenih. A za ovo smo mi, Srbi i Bošnjaci, toliko eklatantan a tragičan primjer, da će on nekada biti navođen, što se kaže, kao školski slučaj te vrste.
U prosvjećenom svijetu politika je i projekat i igra, a samo kod naroda kao što smo mi, Balkanci, ona može biti i diletantska avantura svakojakih opsesivaca. Projekat je – a da li ružan ili lijep, zavisi s koje strane ga se gleda – u smislu da se sve do najmanje sitnice prethodno proračuna i potom se tačno zna šta se određenim političkim potezima želi postići. Realizacija projekta je i igra, po komponenti da se tokom realizacije projekta nastoji protivnika ili pridobiti ili zavarati, zavesti, nadmudriti i tako nadigrati.»
Oni koji se odluče da politički predvode (male) narode, trebalo bi da budu ljudi takvih sposobnosti da su u stanju svojim umom bar unekoliko zaviriti i na onu drugu stranu politike moćnika, jer ti moćnici sada nerazvijene narode porobljavaju na perfidan način: prvenstveno preko njihovih despotskih vođa, nekom zabludom zaslijepljenih i/ili potkupljivih i potkupljenih. A za ovo smo mi, Srbi i Bošnjaci, toliko eklatantan a tragičan primjer, da će on nekada biti navođen, što se kaže, kao školski slučaj te vrste.
U prosvjećenom svijetu politika je i projekat i igra, a samo kod naroda kao što smo mi, Balkanci, ona može biti i diletantska avantura svakojakih opsesivaca. Projekat je – a da li ružan ili lijep, zavisi s koje strane ga se gleda – u smislu da se sve do najmanje sitnice prethodno proračuna i potom se tačno zna šta se određenim političkim potezima želi postići. Realizacija projekta je i igra, po komponenti da se tokom realizacije projekta nastoji protivnika ili pridobiti ili zavarati, zavesti, nadmudriti i tako nadigrati.»
Mi smo nadigrani,
nasamareni, porobljeni, na prosjački štap dovedeni, ali ni štapova nema
dovoljno. A zašto? Kako pišem u Pismu Radovanu «nizašto, osim da bi bile zadovoljene ideje umišljenika, koje si,
na srpskoj strani u BiH, ti predvodio. (Tokom rata svaka strana je informacije
o svojim zločinima skrivala, a tuđe uvećavala, ali istina po malo izlazi na
vidjelo). ... Druge strane ovim ne branim od toga što su tvoju stranu plagirale
– ili, što su potpuno autohtono, u sferi ljudskog zla nabasavale na isto,
slično, pa i na još monstruoznije – ali njihovo ponašanje ovdje nije predmet
razmatranja, sem uzgred».
Bošnjaci mi nikad
neće oprostiti ovu riječ: monstruoznije, a odnosila se na
poturanje da su Srbi počinili najmonstruoznija ubijanja civila u Sarajevu i da
su krivci za ono u Srebrenici, što su režirali Klinton i Alija.
Rasim Kadić laže da
je od Radovana čuo da je spreman žrtvovati 150 hiljada ljudi da bi BiH ostala u
Jugoslaviji. Pouzdano znam da Radovan takvu ni pomisao nije imao. Naprotiv, on
je umišljao da će JNA vrlo lako umiriti Muslimane i da će oni odustati od osamostaljenja
BiH. Jedan moj bivši student, koji je imao visok položaj u vojnoj industriji, povjerio
mi se – zbog čega je uskoro potom bio uhapšen i s posla otpušten, jer nije
prihvatio upozorenje da je moj stan ozvučen, a u što se uvjerio u zatvoru – da
je putovao u Argentinu i u Njujork radi nabavke oružja za Muslimane. U
razgovoru mi je rekao i ovo: Alija je u uskom krugu, gdje je i taj moj bivši student
bio prisutan, obznanio da Muslimani trebaju biti spremni žrtvovati 200 hiljada svojih
da bi BiH nakon rata bila uređena po šerijatu. Ako sam ja znao za takvu Alijinu
namjeru, i kasnije je u nekoliko navrata čuo od Bošnjaka, koji nisu znali da je
ja znam, onda vjerovatno da za nju znaju i mnogi drugi. U Kadićevom intervjuu
za Anadoliju može se vidjeti verbalni slučaj “Markala”. Ko se imalo razumije u
psihologiju, ako je ikoliko obratio pažnju na izraz Rasimovog lica tokom
intervjua, mogao je zaključiti da on laže.
Tribunal je prvi put
konstatovao da su Muslimani/Bošnjaci činili zločine koje sam nazvao
monstruoznim. Ali da je Radovan otišao u Tribunal već 1996. ili bar 2000. g.,
kako sam od njega u Pismu tražio da učini, mnoge presude Srbima, posebno ona
Krstiću, bile bi drugačije i po Srbe manje nepovoljne.
Ovako sam Pismo
Radovanu: «Ali šta ćemo sada
Radovane, šta je tu je. Da se prepiremo oko toga ko ima pravo, a ko je u
zabludi, koliko je ko kriv i slično, nikuda ne bi vodilo. Zato je pametnije da
se činjenicama pogleda u oči. A ono što je i tebi i Srbima koji su te slijedili
najteže prihvatiti je: da si ih ti olako uveo u jedan strašan rat u kome su oni
gubicima totalno poraženi i nasamareni, ali da bi njihov šok od tog saznanja
bio ublažen, a tako se i naša agonija produžila u nedogled, od strane glavnih
(inostranih) mentora rata, za privremeno je Srbima data jedna Iluzija
(moguće obećana ti još onda kada te se na rat podsticalo) kako ne bi mogli da
se žale, a i da imaju čime, u smislu međusobnih svađa, da se bave, ali će se
kad-tad ta pločica, planirana za jedan neostvareni mozaik, pokazati
neupotrebljiva za bilo koju drugu smislenu namjenu.»
Pod Iluzijom sam
mislio na Republiku Srpsku. Ne trebaju mi ničiji aferimi za dalekovidost.
Dovoljno mi je da sam se na vrijeme pobrinuo da ne budem u RS kad se ona
“osamostali”. Aleksa Buha, nakon što sam mu poklonio Pismo Radovanu, bilo je to
na sajmu knjiga u Beogradu (2001.), preksutri dan je došao na štand i ljutito
mi rekao: “Pobrini se na vrijeme gdje ćeš biti kad se RS osamostali. Bićeš prvi
koji će u RS biti persona non grata”. (Milošević je u telefonskom razgovoru s
Mladićem,1996., koji se može čuti na Youtube, za Buhu rekao da je kreten a za
Karadžića da je idiot).
Ovakve kvalifikacije
za Buhu i Karadžića su sramotne za Miloševića. Oni se u politici nisu snašli,
slično kao ni on. Ovo što je Milošević za njih rekao kao za političare, može da
se kaže i za sagovornike prisluškivanog telefonskog razgovora.
U predgovoru ćiriličnom izdanju Otvorenog
pisma Radovanu Karadžiću, 2001. godine sam pisao:
«Očekujem da će ova
knjižica čitalačkoj publici biti zanimljivija kada bude na vidiku rasplet
u tragikomediji Karadžić, nego dok se Radovan Karadžić, kao optuženik Haškog
tribunala, kojekuda skriva. Ovdje slobodoumni pojedinac, koji od svoje dvadeset
pete godine ne pripada nikakvoj organizaciji ili političkoj partiji, a iz
SKJ izbačen je zbog svoje slobodoumnosti 1968., pokaza vrlo rijetku moralnu
hrabrost da svom narodu ili, tačnije, većini u njemu, tresne istinu
u lice: da je taj narod u sudbonosnom času svoje istorije bio od
svojih političkih vođa – koji su od zapadnih stručnjaka za psihološki rat
bili prepoznati kao vrlo pogodni za ostvarenje njihovih ciljeva ovdje, a
potom dodatno iz istih centara i njihovih isturenih odjela bili isprogramirani
– zaluđen autodestruktivnom mitologijom, od koje nesvjesno boluje, i
preko te boljke, njenim aktiviranjem na perfidan, a sistematičan način u
ratni ambis gurnut, ali tako da se pokaže kao da je on to učinio zato što
je zao, što je netrpeljiv prema onima koji su druge religije ili nacije.»
Haški tribunal je i osnovan da perfidnim
manipulacijama pokaže da su Srbi takvi, iako stvarno u većini nismo. Međutim,
činjenica je da su ih političke i religijske vođe, uz veleuman savjet nekih
akademika, uvele u ludilo u kome su ispali baš onakvim kako su to kreatori osvete
Srbima za njihovu ulogu u dva svjetska rata režirali. Osuđujuća presuda
Radovanu je jedan od mnogih dokaza za to.
Radovan je, nažalost, kasno uvidio na šta je
bio naveden ličnim i nacionalnim kompleksima i navučen od strane roja
obavještajaca oko njega. Slične ose su zujale i oko A. Izetbegovića, ali se
nijedan od njih nije mogao odbraniti od osinjih žalaca, kad se u “osinjak”
barnulo. Vatikanu i još nekim moćnicima je bio plan – ne svima isti – da se u
BiH dogodi slično ovom što se zbilo, a Radovanova je greška bila u tome što je objeručke
prihvatio da s Đavolom (prvo Alijom a kasnije i sa mnogima drugim) sadi tikve,
koje su narodu u BiH od 6. aprila 1992. godine počele pucati o glavu. E, sad je
jedna “tikva”, koja je dugo rasla i narasla kao ogromna, pukla i u Radovanovu
glavu. Bog bi dao da ga to prene iz višedecenijskog sna pa on poruči primjerak
moje knjige Naša joga i prosvjetljenje – teorija i metodologija
duhovnotjelesnog samousavršavanja, koju je imao jedan od njegovih šefova
kabineta, koji je sada u Londonu, i dao je nekom svom poznaniku, koji je toliko
pohabao čitajući je, iako su korice tvrde i uvez šiven, da je taj u ljeto 2015.
od mene kupio drugi primjerak. Riječ je o knjizi koju sam Radovanu početkom
2000. htio pokloniti, uz pismo koje ću kasnije dopuniti i objaviti kao
otvoreno.
Stari Indijci su otkrili kosmički zakon karme
(sudbne). Hrišćanstvo ga nije pravilno pojmilo jer je to neizvodivo bez drugog,
komplementarnog mu zakona, a to je reinkarnacije. Do trećeg vijeka u
hrišćanstvu je prihvatano učenje o reinkarnaciji, koje je Isus donio po povratku
iz Indije, gdje je bio na duhovnoj obuci, ali je kasnije takvo učenje smatrano
jeretičkim. Ukratko, u indijskoj duhovnoj tradiciji se smatra da postoji direktna
povezanost između kosmičkih zakona i ljudskih. Kant je to divno izrazio rekavši
da za njega postoji samo zvjezdano nebo iznad njega i moralni zakon u njemu.
Radovan se ogriješio o zakon karme i zato će
za života jedan djelić sužanjsta proživiti, a čemu je Alija umakao. Ali zakoni
karme i reinkarnacije su neumitni. Zbog toga će ona ljudska bića, u koja bude
inkarnirana Alijina duša, strašno propatiti, sve dok se grijeh Alijine
negativne karme, stečen njegovim zločinačkim aktivnostima, kroz niz reinkarnacija
ne iskupi, a to može potrajati vjekovima. Frojd i Jung su se saglasili da
potomci mogu ispaštati za grijehe svojih predaka i do hiljadu godina, i u
slučaju ako o njima ništa ne znaju. Time su prihvatili postojanje reinkarnacije.
Svjetski moćnici su Srbe, a i neke druge
nacije tokom rasturanja Jugoslavije, navukli na tanak led. Srbi, prvoredno, su
kroz led propali, ali po zakonu karme Moćnicima se, sad je to bar jasno
vidljivo, vraća milo za drago. Mudžahedini, sveti ratnici za širenje islama
diljem svijeta, u Bosni su Srbima odsjecali glave, a neki mediji Moćnika su
tada to predstavljali kao da Srbi Muslimanima odsjecaju glave, a neki mediji su
prema takvom postupku bili indiferentni. I, po zakonu karme, Moćnici imaju to
što su i zaslužili. Naime, ono što su poturali Srbima, a Srbi se i tad
ispršavali pred ratobornom islamskom pošasti, slično kao i u kosovskom boju,
sad su dobili kao karmičku kaznu: zaigrala mečka i pred njihovim vratima!
Opsesivni cilj Sulejmana Veličanstvenog je
bio osvajanje Beča, ali nije uspio cilj ostvariti ni nakon drugog pokušaja, a
tokom neuspjeha drugog, po povratku je umro kod Sremske Mitrovice.
Za neupućene evo kratkog isječka iz knjige
Vladimira Ćorovića (Istorija Srba) o Sulejmanovom prolasku moravskom dolinom u
drugom pohodu na Beč:
„Sultan Sulejman nije mogao da prežali
neuspeh pod Bečom i 1532. g. krenuo je na Beč ponovo. Sultan je išao sa 12000
janjičara i 400 sluga. Carsko blago sa ćilimima i sećijama i carske žene
nosilo je 50 kola, a 400 kamila bilo je natovareno carskim čadorima. Sultanovu
ličnu gardu sačinjavalo je 2000 spahija i 1000 sulahija. Uza nj su išle
četiri paše i 2000 najotmenijih Turaka. Čitava turska vojska cenila se na
200000 dobrih boraca; 30000 kamila prenosilo je municiju i drugi pribor za artiljeriju.
Među Turcima se nalazilo i 8000 hrišćana. Kod Osjeka pridružio se toj
impozantnoj sili i despot Stevan“.
E, vidite! Sulejman Veličanstveni
svojevremeno ni sa 200 hiljada vojnika nije uspio ući u Beč, a sada je u tom
gradu glavni evropski centar za širenje radikalnog poimanja islama. Kome su
kredo ovi ajeti iz Kur’ana: “Alahov put je jedini pravi put (II/120). Alahu je
jedina prava vjera – islam (III/19). Nemojte malaksati tražeći neprijatelja
(IV/104). I borite se protiv njih sve dok mnogoboštvo ne iščezne i dok samo
Allahova vjera ne ostane” (VIII/39).
Radikalni islamisti pod neprijateljima (i mnogobošcima) podrazumjevaju
sve nemuslimane, a i one muslimane koji ne slijede njihovo tumačenje Kur’ana. U
islamu imaju dva osnovna pravca: sunitski i šiitski i oko 80 sekti iz njih
izraslih. Svaki pravac ili njegov rukavac tvrdi da je u Kur’anu svaka riječ od
Alaha, a da samo pripadnici tog pravca ili sekte pravilno poimaju Allahovu
riječ. Osvrćući se u Spoznaji najdublje tajne na Kur’an
pišem:
«Posvjetljenik, a i
neki produhovljeni um, u stanju je zapaziti u Kur'anu šta dolazi od Poslanika,
ili, ko želi, može i tako: od Allaha, a šta je dodato i ađustirano za potrebe
religije kao institucije. U vezi s tim domišljati vlastoljubivi um to, u ime
Allaha, za pokorne i zastrašene sroči ovako: "On tebi objavljuje Knjigu,
u njoj su ajeti jasni, oni koji su glavnina knjige, a drugi su manje jasni.
Oni čija su srca pokvarena – željni smutnje i svog tumačenja – slijede one
koji su manje jasni. A tumačenje njihovo zna samo Allah" (III/7).
Manje jasni ajeti – koji čine manji, a jedino
vrijedni dio Knjige – pouzdano je da dolaze od Poslanika. Bog/Allah mu, bez
sumnje, nije mogao "objaviti", na primjer ovo: "Ne
objavljujemo Kur'an da se mučiš, već da bude pouka onome koji se boji (XX/2-3).
Najugledniji kod Allaha je onaj koji Ga se najviše boji (XLVIII/13).»
Kako da se islamski vjernici snađu, kad jedino
što je u Kur’anu zaista vrijedno – manje jasni ajeti – su vjerniku po Kur’anu
nepojmljivi, jer “tumačenje njihovo zna samo Allah”. Valjda zbog ove
konstatacije u Kur’anu, koliko znam, nijedan islamski teolog nije napisao
pohvalu 35-om ajetu, XXIV sure (Svjetlost) kao ja, koji nisam musliman. Taj
ajet je najduhovniji od svih “manje jasnih”, a izgleda da islamski teolozi
smatraju da njegovo tumačenje zna samo Allah, pa se oni bave jasnim ajetima,
koji govore kako da musliman poštuje vjerske propise. Po nekad se pitam da li
islamske samoubice-bombaši, vrlo mladi i teoideologijom zaluđeni, odlaze Allahu
da bi od njega čuli tumačenje manje jasnih ajeta, jer im sveštenici o njima
ništa ne govore?
Proučavajući Kur’an zaključio sam i u Spoznaji
objavio:
«Korisno bi bilo i po islam i
po svijet, posebno imajući u vidu doprinos islama duhovnoj baštini svijeta, iz
Kur'ana skloniti ono što s istinskim vjerovanjem u Boga nema niti je ikada
imalo ikakve veze, što je u njega uneseno kada je Poslanikova Objava
ađustirana radi lakšeg upravljanja necivilizovanim mnogobožačkim arapskim
plemenima.»
Navedeni ajet, “najugledniji kod Allaha je
onaj koji Ga se najviše boji” (XLVIII/13), pokazuje kratofilne težnje
ađustatora Muhamedove Objave. I sve dok islamski teolozi ne prihvate da je Kur’an
više uputstvo za državno-društvenu organizaciju, nego knjiga koja upućuje na
duhovni rast i razvoj pojedinca, o kome govori trideset peti ajet dvadeset
četvrte sure i ne obave njegovo temeljito redigovanje, sklanjajući iz njega ratoborne
sure, koje podsjećaju na pravila o ratovanju i jasne ajete, kojima se nameće uređenje
života muslimana na način kakav je, vjerovatno, bio primjeren za Arape prije oko
14 vjekova, dotle ni islamski, a ni ostali dio svijeta neće moći u miru
živjeti.
U knjizi Naša joga i prosvjetljenje, po drugi
put pisanoj u izbjeglištvu1995., jer mi je prvopisani rukopis propao u stanu u Sarajevu,
u zgradi na obali Crnog jezera na Durmitoru bez struje i vode, napisao sam da
ako Vatikan nastavi s politikom kakvu u BiH vodi, vjerovatno je da će jednom
zvonik crkve sv. Peta u Rimu biti minaret.
Teroristički napadi, koji su se dogodili u
Americi 11. septembra 2001. i kasnije koji su činjeni u Evropi od strane
islamskih terorista, dio su karmičke kazne, pored ostalog, zbog onog što su
zapadni Moćnici učinili rasturanjem Jugoslavije i navlačenjem Srba na tanak
led. U našem narodu ima izreka koja je u skladu sa zakonom karme, a glasi: sve
se vraća, sve se plaća!
Kad god je islam svoje koplje usmjeravao ka
Evropi, Srbi su mu bili glavna prepreka i probajući ga sprječiti da prođe dalje
bivali su poraženi. Tako bješe i pri kraju dvadesetog vijeka. A apsurd je da je
ovog puta islam – čudnog li čuda – uz pomoć Vatikana, hrišćanske Evrope i
Amerike, iskoristio priliku da “nadigravajući” i svoje u BiH, nadigra i lukave
Latine, koji su na pravoslavne Srbe poslali najmoćniju vojnu silu da ih pokori
i tako islamu prokrči slobodan prolaz ka Evropi.
Uobičajeno se kaže hrišćanska Evropa, ali u
njoj nema ništa od Hristovog nauka. Postoji, uz ateizam, samo imitiranje
religioznog osjećanja, ali tu pošast razgolićuje pohlepa zaogrnuta
teoideologijom.
Pisao sam prije petnaest godina: «Religijski imitatori, a ateisti su
takođe u toj grupi, npr. Amerikanci, pored čudesnog bogatstva, svoju nesvjesnu
mržnju prema sebi – a koja se agregira i iz osjećaja krivice što su njihovi
preci zatrli jednu mnogo humaniju civilizaciju na tom kontinentu od one koja
je na njemu sada, i iz neznanja kako da adekvatno zadovolje religiozno osjećanje
– projektuju na razne načine na druge narode. (Najnoviji primjer te vrste je
odustajanje novog predsjednika, Buša, od sporazuma o smanjenju zagađenja
atmosfere).
A šta tek reći o
njihovom nepristupanju Rimskom sporazumu o Stalnom međunarodnom krivičnom
sudu? Ali ne samo o američkom nepriznavanju Suda, već o naturanju drugim državama,
nejakim posebno, a među tim je i BiH, kojoj se ultimativno od strane SAD nameće da bilateralnim sporazumom
prihvati pravni nonsens: izuzeće
građana SAD od nadležnosti Međunarodnog krivičnog suda u Hagu. Američka sotonska politika time je jasno
pokazale koliko je zločinačka ispod kože i koliko idalje, kao i do sada,
ima namjeru činiti zločine širom svijeta, a pod izgovorom da tamo gdje kaubojski hara, najsavremenijim oružjem
s jakom nuklearnom komponentom, to čini radi zaštite ljudskih prava (sic!).
Američki političari će, vjerovatno, idalje da
se upliću u nadzor nad poštivanjem ljudskih prava svugdje u svijetu gdje bude u
njihovom interesu da se ubace. Od
Hitlera nije viđena takva arogancija jedne nacije kao što je sada pokazuju
Amerikanci. Podsvjesne uzroke takvog ponašanja objasnio sam u Našoj jogi.
Oni prvo stvore sadame, gadafije, miloševiće,
a onda preko njih, upropaštavaju narode kojima se predstavljaju, kao, prijatelji.
Svijetu dijele lekcije iz demokratije, istovremeno manifestujući najgori mogući
vid autokratije. Kod drugih nadgledaju regularnost izbora, a kod sebe ih
krivotvore, razmuljivo, toliko zamaskirano da sve izgleda kao vrhunac demokratije.
Za njih je demokratija i to kada krupni kapital uspije na mjesto predsjednika
najmoćnije zemlje svijeta dovesti sina, koji kao pljunuti liči na oca, a ocu
je prije bilo mjesto u bolnici za neurotičare nego u predsjedničkoj fotelji.»
Haški tribunal za Jugoslaviju je djelo
Amerikanaca i on je zato donosio osuđujuće presude Srbima i abolirao druge,
koji su činili ista ili i gora zlodjela od Srba. Istina, Srbi su svojim
kratkovidim ponašanjem uveliko pripomogli da presude budu takve kakve su, pa i
ova Radovanu Karadžiću.
Slično koliko su srpski političari bili umni
sljepci pri rasturanju SFRJ, sada su to Evropski političari za američke ZLE
namjere prema Evropi. Ili moguće da i nisu sljepi već da su uhvaćeni u mrežu i
slimuliraju da ne vide ono što je očigledno. Kisindžer je vukao Miloševića za
nos i dovukao ga do haškog kazamata. Velika Britanija, ako ostane velika, za
Evropsku uniju će biti Trojanski konj. Ako se u Francuskoj i Njemačkoj, koliko
sutra, ne pojave državnici Degolovog kalibra, Svijet će uskoro imati priliku
vidjeti reprizu događaja iz “balkanske krčme”. Amerikanci su se već pobrinuli
da bude dovoljno konobara koji će posluživati u “krčmi”. Budući konobari već u
buljucima stižu u Evropu.
Ukoliko se ikoliko ostvari – ne dao Bog – od
ovog sumornog scenarija, koji je već napisan, tada će se mnogi sjetiti Radovana
Karadžića i skorašnje presude njemu, čak ako on i ne bude živ.
Ako ste zbunjeni i pitate se, šta je sad ovo?
Sjetite se Dučića!
Нема коментара:
Постави коментар